FAQ:

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen via iDEAL;  U kunt binnen iDEAL kiezen voor uw eigen bank. Deze betaling dient u gelijk af te ronden in de kassa.

Hoe meld ik mijzelf aan als nieuwe klant?

U kunt dit doen tijdens het afrekenen. Kies hierbij voor “een account aanmaken”. Hierna kunt u uw gegevens invoeren en ontvangt u daarna een welkomstbericht per mail van ons.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 2 werkdagen te verzenden. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, laten wij dit u zo spoedig mogelijk weten.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen,wat moet ik doen?

Wat ontzettend vervelend. Neemt u alstublieft zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@kimberlys-fashion.nl ter attentie van Kimberly. Wij lossen dit uiteraard zo spoedig mogelijk op.

 Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren,wat moet ik doen?

Indien u niet tevreden bent, kunt u binnen 7 dagen na ontvangst een artikel ruilen voor een andere maat, kleur of voor een ander artikel. Dit kunt u doen door middel van het sturen van een mail.

U mag een artikel ook retour sturen. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Vergeet hierbij niet uw retourformulier bij te voegen. Wij storten, na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag excl. verzendkosten zo spoedig mogelijk op uw rekening terug. De kosten voor het terugsturen naar ons zijn voor u. Onvoldoende of ongefrankeerde zendingen worden door ons niet aangenomen.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, is mijn bestelling wel in goede orde ontvangen?

U ontvangt per mail een bevestiging van uw bestelling. Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, stuurt u dan alstublieft zo snel mogelijk een mail naar info@kimberlys-fashion.nl , zodat wij u verder kunnen helpen.

Wat is het retour adres?

Het retour adres is :
Kimberly’s Fashion
Heuvel 38A
5492 AD Sint-Oedenrode